Section Se7en
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jouw headset?

Ga naar beneden 
+7
oxiraantje
BOOMBARRY_007
qontrol
dragonflyer
FuNkY4eVeR-
yrsoldier999
The_Last_Hope
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
The_Last_Hope




Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : maldegem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydo dec 01, 2011 3:34 am

Ik heb vandaag nieuwe headset gekocht bij game mania de nieuwe van sony.
Wireless stereo headset 7.1 virtual suround.
Ben er echt content van geluid is zoals home cinema Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
yrsoldier999

yrsoldier999


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ranst

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydo dec 01, 2011 4:43 am

echt ofwa, want ben ook aan het uitzien om eventueel ne nieuwe te gaan halen, maar is ni dringend want heb er nog twee liggen, maar wat jij zegt blijkt mij ni slecht te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
FuNkY4eVeR-




Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 33

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydo dec 01, 2011 9:08 am

Terug naar boven Ga naar beneden
dragonflyer
Admin
dragonflyer


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 22-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Houwaart

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydo dec 01, 2011 9:34 am

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sectionseven.actieforum.com
The_Last_Hope




Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : maldegem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydo dec 01, 2011 12:57 pm

kan toch je geluid ni horen van je tv op die headset heb vanmorgen eerst da gekocht maar die was dus ni goed en natuurlijk namen die mannen da niet terug, dus heb ik maar die wireless hs gekocht in game mania.Kzit nu wel met die headset van logitech opgescheept en ik gebruik hem ni Razz.
maar die wireless headset is wel aan te raden kost wel 99.98€.
je kan hem ook op pc gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
qontrol




Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Kessel

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyvr dec 02, 2011 6:39 am

Ja ik heb ook een headset da ik enkel kan gebruiken als microfoon.

Ik vraag me af of er een optie is bij PS3 of COD MW3 zelf da ge wel het geluid van uit den TV kunt horen. Zou heel gemakkelijk zijn, zo kunt ge rechts en links mannekes horen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
BOOMBARRY_007

BOOMBARRY_007


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ranst

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyvr dec 02, 2011 11:23 pm

Mannen! Toen dakik in elle clan wilde van rG moest ik een headset kopen en ik heb toen de nieuwste headset van speciaal door Sony Paystation 3 ontwikkeld (een speciaal gemaakt accesoire van Sony Playstation omdat er heel veel vraag naar was), gekocht! Je kan echt het geluid van het spel en het geluid van de chat met schuifknoppen allebei verhogen/verlagen. Deze headset is echt goe! Ge hoort echt goed of een mannetje langs links, rechts, voor of achter komt. Tegelijkertijd kunde nog luxueus chatten! Echrt goe!

Den typ van dit product:

CP - NC1- stereo-gamingheadset
Terug naar boven Ga naar beneden
qontrol




Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Kessel

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyza dec 03, 2011 1:19 am

Ik heb dringend zoiets nodig als den Barry, het is noodzakelijk in wars om mensen links / rechts te spotten!
Terug naar boven Ga naar beneden
yrsoldier999

yrsoldier999


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ranst

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyza dec 03, 2011 2:33 am

ik ga mij da ook wel ne keer aanschaffe denk, maar heb er voorlopig nog en die doen het nog steeds gewelldig dus ja, zal wel zien
Terug naar boven Ga naar beneden
dragonflyer
Admin
dragonflyer


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 22-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Houwaart

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyza dec 03, 2011 7:11 am

Ik stond vandaag toevallig in de game mania en liet men oog op deze vallen en heb hem dan ook maar ineens gekocht Smile

Ge moet alles ne keer probere he Smile

http://www.gamegear.be/product_info.php?products_id=1381
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sectionseven.actieforum.com
The_Last_Hope




Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : maldegem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyza dec 03, 2011 7:18 am

Ja ik had ook die keuze maar omdat de draad aan de linkse kant zit heb ik toch maar die andere gepakt van sony zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje

oxiraantje


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyma dec 05, 2011 1:53 am

Ik speel met ne gwne draadloze goekope jabra. Nt altijd even duidelijk van geluid ma wel degelijk. Kan jullie perfect hore
Terug naar boven Ga naar beneden
commando1zero




Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-12-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : brasschaat

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptywo dec 07, 2011 9:41 am

ik speelme een turtle beach p11 geluid is ni slecht mr soms wel lastig me al die drade
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyma dec 12, 2011 12:44 pm

Ik heb dus een turtle beach earforce p11, dat ding is goed zeg! Het regelt chat en game audio op 2 verschillende volume knoppen aan een amp die aan 't koord zit van de headset! Als je domination speelt ofzo en je wilt gewoon chill gamen, doe je m wat lager, maar met SnD doe je game omhoog, en hoor je gewoon de gasten lopen in hun spawn of bij bombsite B als je A loopt te defenden! Hij kostte 50 euro, en hij is echt super, deze headset is bijna 't zelfde als zo'n Sony Wireless ding met 7.1 surround waar de Turtle Beach P11 maar 5.1 heb, maar hij is bedraad, dus loopt nooit leeg, wat al een heel goed punt is want van zo'n lege headset die je audio en chat regelt die t dan niet doet omdat ie leeg is is zo klote, overigens werkt ie ook maar 4 uur Razz Bass volume en frequency zit er allemaal ingebouwd dus t is inpluggen en hoe harder je game zet hoe harder je de bass hoort (hoe sneller je doof word ook lmfao). Trittons breken overigens super snel, Mad Catz zooi is niet aan te raden Razz Las recensies toen ik een headset wou kopen over Trittons en hoorde dat dat ding al brak nadat hij m had ingeplugd, deed het geluid het aan de rechterkant niet meer en brak daarbij ook nog is de bovenkant af. Mijn turtle beach heeft een goede structuur dus zal niet snel breken, en ook niet van binnen!


Zo. Mijn reclame is ook weer gedaan voor vandaag, pffff xD
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje

oxiraantje


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydi dec 13, 2011 11:58 pm

Ik Heb ne nieuwe ndg peisk :p Kdenk da jullie mijn tok tok tok geluidje beu zijn :p Iemand tips mag 60 euro liefst draadloos
Terug naar boven Ga naar beneden
yrsoldier999

yrsoldier999


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ranst

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptywo dec 14, 2011 5:42 am

oxiraantje schreef:
Ik Heb ne nieuwe ndg peisk :p Kdenk da jullie mijn tok tok tok geluidje beu zijn :p

Allé copain meende het Wink , was echt een serieus raar geluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje

oxiraantje


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptywo dec 14, 2011 5:56 am

yrsoldier999 schreef:
oxiraantje schreef:
Ik Heb ne nieuwe ndg peisk :p Kdenk da jullie mijn tok tok tok geluidje beu zijn :p

Allé copain meende het Wink , was echt een serieus raar geluid.

Joa toch wel ma kvind et wel goe da jullie et zegn want zelf hoorek et nt Ö
Terug naar boven Ga naar beneden
yrsoldier999

yrsoldier999


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ranst

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptywo dec 14, 2011 6:01 am

Das graag gedaan copain, daar zijn we vrienden en een clan voor e Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje

oxiraantje


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptywo dec 14, 2011 6:04 am

toch merci. Kdenk dak me keuze gemakt heb. Tga die van sony zelf worde die me 7.1 surround systeem ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Last_Hope




Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : maldegem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptywo dec 14, 2011 7:03 am

oxiraantje schreef:
toch merci. Kdenk dak me keuze gemakt heb. Tga die van sony zelf worde die me 7.1 surround systeem ^^
goeie keuze kheb die ook goeie headset.
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje

oxiraantje


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptywo dec 14, 2011 7:17 am

The_Last_Hope schreef:
oxiraantje schreef:
toch merci. Kdenk dak me keuze gemakt heb. Tga die van sony zelf worde die me 7.1 surround systeem ^^
goeie keuze kheb die ook goeie headset.

Drm hebbek ok die genomen. Gezei dat ne goeie was Very Happy . Kga nu alles hore wa er op me afkomt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
MR_Niloccc




Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Knokke-Heist

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: http://www.freerecordshop.be/playstation_3/gaming-headset-phs10-ps3-bigben-   Jouw headset? Emptywo dec 21, 2011 1:33 pm

OMG vandaag is mijn cheape HS(HeadSet) black bird van uit de bartsmit :p kapot voor een of andere reden begint ie te ruisen

2 dagen voordien zag ik een mooie redelijk HS staan in de aldi i know ALDI :p maarja twas een medion 5.1 surround Erazer voor €40 ik dacht ok kga die halen kzag The last hope kzeg hey heb nieuw HS enja wat blijkt ik klonk alsof ik aan de helium zat ik kreeg mijn geluid van de tv ni in me HS en fack it kbreng hem terug en nu ga ik naar de free record hop om deze HS --> ZIE ONDERWERP COPY AND PASTE
heel mooie en ziet er mij ook een degelijke uit kan iemand mij raad geven over deze ???
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Last_Hope




Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : maldegem

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydo dec 22, 2011 7:57 am

Je moet een 7.1 suround hebben das het beste dus vraag even of die 7.1 is?
Terug naar boven Ga naar beneden
MR_Niloccc




Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Knokke-Heist

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptydo dec 22, 2011 9:35 am

The_Last_Hope schreef:
Je moet een 7.1 suround hebben das het beste dus vraag even of die 7.1 is?

ok :p merci
Terug naar boven Ga naar beneden
RK




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-12-11

Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Emptyvr dec 23, 2011 12:09 am

Ziet er een deftige headset uit.
En dat van je moet 7.1 hebben, da's echt geen waar.
Kga het zelf keer duidelijk maken , die headset van last hope dat is geen echt 7.1 omdat het met usb is, er word bij de headset van last hope een virtuele 7.1 surround nagemaakt.

Een true 5.1 headset heeft veel betere kwaliteit dan een 7.1 virtuele surround,
hoe kan je zien dat het true sound is.
Simpel , je moet naast je usb input ook nog 4 4mm jacks hebben.

Dit is de roccat kave met true surround , zoals je kan zien heeft hij een usb + 4 jacks. dan ben je zeker da je true 5.1 hebt
http://playworksonline.com/wp-content/uploads/2011/03/P1020809.jpg

De meeste pro spelers op computer spelen met een Sensheisser 360 die kost 180 euro en ist ( maar ) een true 2.1 headset , maar die verslaat makkelijk alle virtuele 7.1 headsets .

Mijn advies ist dus dat je beter een goede true 2.1 headset koopt dan een virtuele 7.1 headset.

http://www.turtlebeach.com/products/ps3-gaming-headsets/ear-force-p11.aspx

ik persoonlijk raad deze headset aan , is een deftige 2.1 stereo headset.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw headset? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw headset?   Jouw headset? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw headset?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Section Se7en :: Algemeen :: Gezever-
Ga naar: