Section Se7en
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Enige FF fans hier? :P

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Enige FF fans hier? :P Empty
BerichtOnderwerp: Enige FF fans hier? :P   Enige FF fans hier? :P Emptywo jan 04, 2012 2:53 pm

Ik kan echt niet wachten tot Final Fantasy XIII Versus, als ik die trailers zie word ik helemaal gek, ik moet het spel hebben *slik* Crying or Very sad ! Het schijnt dezelfde gameplay als Kingdom Hearts te hebben, en de componist van Kingdom Hearts werkt hier ook aan, dus epic muziek! xD

Surely somebody has played Final Fantasy here, right? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FuNkY4eVeR-




Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 33

Enige FF fans hier? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enige FF fans hier? :P   Enige FF fans hier? :P Emptywo jan 04, 2012 9:28 pm

ik heb alle FF van playstation Smile dus van 1 tot 13 ( buiten nummer 11 omdat die ni in europa toen was )

zegt dat genoeg bruce ?? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Enige FF fans hier? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enige FF fans hier? :P   Enige FF fans hier? :P Emptydo jan 05, 2012 1:35 am

Haha dat zegt genoeg ja! Razz Mijn broer heeft geloof ik ook alle FF's, toen heb ik de FF's gekocht die ik vet vond Razz M'n favoriete zijn 7, 8 en 9 en nu wacht ik nog op versus D: Dat moet echt de shit worden gewoon xD
Terug naar boven Ga naar beneden
FuNkY4eVeR-




Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 33

Enige FF fans hier? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enige FF fans hier? :P   Enige FF fans hier? :P Emptydo jan 05, 2012 1:43 am

Xperius schreef:
Haha dat zegt genoeg ja! Razz Mijn broer heeft geloof ik ook alle FF's, toen heb ik de FF's gekocht die ik vet vond Razz M'n favoriete zijn 7, 8 en 9 en nu wacht ik nog op versus D: Dat moet echt de shit worden gewoon xD

13 was tot nu veruit de minste =/ eerst perfect de banan volgen omdan in een sgijt grote wereld te komen waar alle beesten 5x zo groot zijn als jou
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Enige FF fans hier? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enige FF fans hier? :P   Enige FF fans hier? :P Emptydo jan 05, 2012 2:47 am

LOL! Ja echt hé, en d'r is ook geen ene reet te doen behalve steeds dezelfde side-quests >_> Het einde was wel ontroerend, maar zo zijn alle FF's met hun einden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
yrsoldier999

yrsoldier999


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ranst

Enige FF fans hier? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enige FF fans hier? :P   Enige FF fans hier? :P Emptydo jan 05, 2012 4:39 am

Nope gene fan van sorry boys Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Enige FF fans hier? :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enige FF fans hier? :P   Enige FF fans hier? :P Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Enige FF fans hier? :P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Section Se7en :: Algemeen :: Gezever-
Ga naar: