Section Se7en
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Try-out Xperius!

Ga naar beneden 
+9
oxiraantje
RK
m4tt1
bizon-2
dragonflyer
The_Last_Hope
FuNkY4eVeR-
qontrol
Xperius
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyma dec 12, 2011 12:12 pm

Hey jongens, hierbij dus een request voor een trial..

- Mijn PSN is Xperius
- Bruce Oort
- 04-02-1995, ik weet het, ik ben dan al geen 18 zoals in de algemene voorwaarden staat, maar als ik een trial periode krijg zul je zien dat ik volwassen genoeg ben. Smile
- Westelijk Halfrond te Amstelveen. (Nederland)


Ik ben hier terecht gekomen via Lander, waar ik al best lang mee heb samengespeeld voor het Official Playstation Magazine, waarop het eind OPM een beetje uitelkaar viel in rG en TRU, en ook nog wat mensen van OPM die bleven, onlangs hebben ze al hun clan weer terug opgebouwd, ik heb een headset, en wat voor één! Turtle beach P11 baby (H), mijn K/D is 2.34 op dit moment, en blijf alleen maar omhoog gaan de laatste tijd, m'n motivatie om de clan te joinen is omdat ik eens naar Landers win/loss ratio keek en die echt uber was, waar als je bij de mijne kijkt het slechts een zielig nummer is, het klinkt alsof ik een stat whore ben, maar ik ben echt wel game-mode based! En aangezien Landers win/loss zo uber is dacht ik zo dat jullie dat ook waren, vandaar dus de vraag of ik kon joinen! Ik heb al in best wat clans gezeten, waar ik ze niet allemaal meer kan herinneren, een paar zijn Kaos, 2TM, PBO, OPM, ST, en zo kan ik nog wel ff doorgaan, 't is niet zo dat ik een clan hopper ben, dit is gewoon over de jaren verspreid en ik kan zeggen dat ik al best wat clan ervaring heb qua tactieken volgen en communicatie verlenen, wars en ga zo maar door xD. Overigens ben ik Nederlands, ja dit is kut misschien voor sommige belgen aangezien ik altijd word uitgescholden op de ps3 als ik er een paar tegenkom, "amai ze domme kut hollander" enzo xD maar ik weet dat t ook niet zo hoeft te gaan, heb met Lander gespeeld en dat verliep volgens mij vrij goed. Alhoewel ik toen vrij kinderachtig was in OPM. Maarja, dit is wel genoeg hé?

PS. Geen idee of ik mijn telefoonnummer zou moeten doorgeven al zat ik in de clan, waar is dit eigenlijk voor nodig? Extra belkosten hahaha


Laatst aangepast door Xperius op di dec 13, 2011 12:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
qontrol




Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Kessel

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyma dec 12, 2011 9:31 pm

Dag xperius, alvast welkom in de clan. Een nederlander in de clan is voor mij geen erg :p zo lang er maar geen conflicten ontstaan he. Tis beter dan ne fransman!

add me op PSN : q0ntr0l_007
Terug naar boven Ga naar beneden
FuNkY4eVeR-




Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 33

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 12:02 am

ik heb hier allesinds ook geen problemen mee!
een telefoon nummer is in jou geval niet nodig want dit is voor iedereen een meerkost ^^

we zullen kijken wat de rest van de reacties zullen zijn, en dan word er zeker nog beslist dat je dat je je trial krijgt Smile

cheers FuNkY
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 4:00 am

Ik zal je toevoegen zo Qontrol! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Last_Hope




Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : maldegem

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 6:28 am

Welkom,
mij mag je ook toevoegen, The_Last_Hope.
Terug naar boven Ga naar beneden
dragonflyer
Admin
dragonflyer


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 22-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Houwaart

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 6:35 am

Alvast welkom je mag mij ook toevoegen: dragonflyer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sectionseven.actieforum.com
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 6:39 am

Wacht even hoor, ff wat mensen verwijderen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
bizon-2




Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 30-11-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : ranst

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 8:27 am

Welkom bij de clan voor mij geen probleem grtz Bizon
Terug naar boven Ga naar beneden
m4tt1

m4tt1


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lier

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 10:09 am

Eerst waren we interprovinciaal en nu gaan we verdekke nog internationaal!
Een hollander in de clan.. ik lach me kapot Razz
Alvast welkom en, de clan is niet enkel de statistieken van Lander he xP
Waarom post iedereen zijn K/D? Das zieke shizzle ! Mijn K/D is 122!
met een komma achter de 1 xP
Terug naar boven Ga naar beneden
RK




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-12-11

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 10:33 am

Speelde daarnet even mee met ons.
Hij schiet best wel raak.

Welcome
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydi dec 13, 2011 10:51 am

Dank jullie wel (: ik was nog een beetje verlegen was om wat te zeggen hahaha maar het kwam op t eind wel een beetje >.<'.

@M4tt1: Staat in de try out template dat als je wilt joinen je je K/D moet doorgeven met vanalles en nogwat haha Razz

Jammer dat ik vandaag wat minder speelde, waarschijnlijk door de zenuwen, en natuurlijk wennen aan een ander manier van team spel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje

oxiraantje


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptywo dec 14, 2011 12:01 am

welkom hier. Man Man da gaat ng moeillijk worde ne west vlaming tegen ne nederlander late babbele :p . Veel succes hier ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
commando1zero




Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-12-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : brasschaat

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptywo dec 14, 2011 12:01 am

Welkom bij de clan grtz commando Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptywo dec 14, 2011 1:36 am

Hahaha dat is niet zo een probleem hoor Oxiraantje! Ik heb al enkele ervaring met Belgische spelers en kan ze goed verstaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FuNkY4eVeR-




Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 33

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptywo dec 14, 2011 5:12 am

ik wacht op een reactie van dragon en soldier Wink en dan kan je trial al dan niet van start gaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
yrsoldier999

yrsoldier999


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ranst

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptywo dec 14, 2011 5:56 am

Alvast welkom, hebben gisteren samen gespeeld en inderdaad ni slecht, heb ook geen probleem dat je nederlander bent. dus van mij krijg je gerust die try-out Very Happy

Veel succes

P.S. kweet ni of ik je heb toegevoegd? in ieder geval moest ik het vergeten hier is m'n psn: yrsoldier999

Terug naar boven Ga naar beneden
m4tt1

m4tt1


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lier

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptydo dec 15, 2011 5:52 am

Alle geluk da ik mijne K/D ni moest posten xP Kzou er anders nu nog ni bijzitten xD
Bwa wij hebben niet zo echt een vaste teamspel organisatie structuur regeling zenne, da verschilt van dag tot dag en van matchke tot matchke :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyvr dec 16, 2011 12:40 am

Hey jongens, ik zit tot zondag/maandag in Duitsland en dan in Drenthe. Neutral Ik moest plotseling gister weg anders zouden we het vandaag niet redden ofzo, maar ik zal dus een lang weekend niet op PSN zijn.. Sorry!

Ah, en ik ben ook al in m'n try out periode dus dat zal verhinderd moeten worden Razz nogmaals sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
dragonflyer
Admin
dragonflyer


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 22-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Houwaart

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyvr dec 16, 2011 4:50 am

Gene probleem Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sectionseven.actieforum.com
yrsoldier999

yrsoldier999


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ranst

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyvr dec 16, 2011 9:26 am

geen probleem, thanks om het te laten weten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
FuNkY4eVeR-




Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 33

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyvr dec 16, 2011 10:04 pm

geen probleem bruce Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
BOOMBARRY_007

BOOMBARRY_007


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ranst

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyzo dec 18, 2011 3:40 am

Plezant om interesse te hebben in onze clan! Wa betreft u skills hebde u al wel bewezen denkik! Ge schiet inderdaad goe raak haha!

Voeg mij ook maar toe: BOOMBARRY_007

en trial zal wel komen, veel succes alvast
Terug naar boven Ga naar beneden
dragonflyer
Admin
dragonflyer


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 22-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Houwaart

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyvr dec 23, 2011 10:49 am

Ik denk dat we u een kerstcadeau gaan geve vandaag Wink

Hierbij is je try-out afgelopen en heet ik je welkom in Section Se7en Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sectionseven.actieforum.com
m4tt1

m4tt1


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Lier

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyvr dec 23, 2011 10:41 pm

Heeft dieje mens al nen invite gekregen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xperius

Xperius


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-12-11
Woonplaats : Amstelveen

Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Emptyvr dec 23, 2011 11:18 pm

Thanks dragon! Ik kan helaas nog niet op elite want m'n computer staat bij acer voor onbepaalde tijd... Maar als ik m terug heb zal ik gelijk de de invite accepten! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Try-out Xperius! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Try-out Xperius!   Try-out Xperius! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Try-out Xperius!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Section Se7en :: Algemeen :: Try-outs-
Ga naar: